Sakarya Kavşağı’nda çizgilendirme ve yönlendirme çalışmaları tamamlandı
Mağusa Belediyesi, İsmet İnönü Bulvarı 2. Etap Yol Düzenleme Projesi kapsamında Sakarya Kavşağı'ndaki çizgilendirme, yönlendirme ve yaya geçidi çalışmalarını tamamladı. Kısa süre içinde devreye alınması planlanan trafik ışıklarıyla birlikte kavşakta ulaşımın daha güvenli ve kontrollü hale gelmesi hedefleniyor.
Sakarya Kavşağı’nda çizgilendirme ve yönlendirme çalışmaları tamamlandı
Mağusa Belediyesi, İsmet İnönü Bulvarı 2. Etap Yol Düzenleme Projesi kapsamında Sakarya Kavşağı'ndaki çizgilendirme, yönlendirme ve yaya geçidi çalışmalarını tamamladı. Kısa süre içinde devreye alınması planlanan trafik ışıklarıyla birlikte kavşakta ulaşımın daha güvenli ve kontrollü hale gelmesi hedefleniyor.
Bugün Kıbrıs
Mağusa Belediyesi tarafından yürütülen İsmet İnönü Bulvarı 2. Etap Yol Düzenleme Projesi kapsamında, altyapı ve asfalt çalışmaları tamamlanan ikinci etapta trafik güvenliğini artırmaya yönelik düzenlemeler sürüyor.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Trafik Master Planı ve Trafik Komisyonu’nun çalışmaları doğrultusunda planlanan düzenlemeler kapsamında, Sakarya Kavşağı’nda detay çizgilendirme, yönlendirme çizgileri ve yaya geçidi çizgileri tamamlandı.
TRAFİK GÜVENLİĞİ GÜÇLENDİRİLDİ
Gece saatlerinde gerçekleştirilen çalışmalarla birlikte kavşakta araç geçişlerinin ve yaya hareketliliğinin daha güvenli, düzenli ve kontrollü şekilde sağlanmasına yönelik zemin işaretlemeleri hayata geçirildi.
Kavşakta kurulan sinyalizasyon sistemiyle ilgili çalışmaların da tamamlanma aşamasına geldiği belirtilirken, trafik ışıklarının kısa süre içerisinde devreye alınmasının planlandığı ifade edildi.
“TRAFİK AKIŞININ DAHA GÜVENLİ HALE GELMESİNİ HEDEFLİYORUZ”
Mağusa Belediyesi Meclis Üyesi Mine Karaca, İsmet İnönü Bulvarı 2. Etap Yol Düzenleme Projesi’nin yalnızca yol, altyapı ve asfalt çalışmalarını değil, trafik güvenliğini artıran tamamlayıcı düzenlemeleri de içerdiğini belirtti.
Karaca, Sakarya Kavşağı’nda yapılan çalışmaların bölgedeki ulaşım düzenine önemli katkı sağlayacağını ifade ederek şöyle konuştu:
“Amacımız, kavşakta hem sürücüler hem de yayalar açısından daha güvenli, anlaşılır ve kontrollü bir ulaşım düzeni oluşturmaktır. Trafik Komisyonu’nun çalışmaları doğrultusunda planlanan düzenlemeleri adım adım hayata geçiriyoruz. Sinyalizasyon sisteminin de devreye alınmasıyla birlikte kavşakta trafik akışının daha güvenli ve kontrollü hale gelmesini hedefliyoruz.”














